Naše vrednosti

Preduzeće Bolden Doo je osnovano davne 1993. godine. Kroz ovih 25 godina naša osnovna delatnost je obavljanje računovodstvenih usluga za mala i srednja preduzeća. Iza nas se nalaze više od dve decenije rada sa preduzećima različitih delatnosti.

Naše vrednosti

Fer partnerski odnos i dobri međuljudski odnosi

Trudimo se da prema svim partnerima imamo fer poslovni i ljudski odnos. Zalažemo se za model dugoročne poslovne saradnje, jer smatramo da je takva saradnja dobra na obostranu korist. U skladu sa tim veliki akcenat stavljamo na dobre ljudske odnose i poslovne običaje. Sa nekim klijentima sarađujemo punih 20 godina. Ne primenjujemo pravila i zakone slepo, tek da bismo se krili iza njih kada nam to odgovara. Poštujemo zakone ali koristimo zdrav razum i ekonomsku logiku.

Znanje

Svesni smo da su našim klijentima neophodni pouzdani poreski i finansijski saveti, te stoga neprestano radimo na obrazovanju i usavršavanju. Svaki naš zaposleni mora stručno i tehnološki biti osposobljen da Vam pomogne i nađe rešenje za nastalu situaciju. Naši zaposleni su u obavezi da svake godine odslušaju čitav niz seminara i obuka. Posedujemo veliki izbor stručne literature. Pretplatnici smo različitih časopisa iz oblasti računovodstva i poreskih propisa, korisnici konsultatskih usluga savetnika iz različitih oblasti, redovni posetioci seminara i savetovanja.

Iskustvo

Posedujemo preko 20 godina praktičnog iskustva iz oblasti računovodstva i savetovanja.

Informacione tehnologije

Da bismo kvalitetno i efikasno obavljali računovodstvene usluge, shvatili smo da moramo investirati u informacione tehnologije. Angažovali smo profesionalni tim koje je razvio specijalizovan softver po našim zahtevima. Sa takvim softverom smo u stanju da lako pratimo sve zakonske promene, i da imamo takve finansijske izveštaje koji Vam mogu pomoći pri donošenju poslovne odluke u svakom trenutku.

Potpuna podrška Vašem poslovanju

Trudimo se da pružimo potpunu podršku Vašem poslovanju i iz oblasti koje nisu računovodstvene i finansijske prirode. Ostvarujemo saradnju sa advokatskom kancelarijom za slučajeve zastupanja pravnih i fizičkih lica, kao i za rešavanje nastalih pravnih situacija. Pružamo usluge organizacije Vašeg poslovanja, proizvodnje ili trgovine na optimalan način.

Pomoć pri rešavanju novonastalih problema u poslovanju

Svako preduzeće kroz svoje postojanje ima uspone i padove. Preduzeće može upasti u nevolje usled više razloga. To može biti jaka konkurencija, monopolska konkurencija, bolest i sprečenost ključnih ljudi u preduzeću, loš proizvod, loše vođenje preduzeća i upravljanje ljudima i još mnogo razloga.

Kroz naše postojanje od preko 20 godina stekli smo veliko iskustvo u prepoznavanju prvih simptoma bolesti preduzeća . Umemo da prepoznamo loše modele upravljanja preduzećem u samom početku koji mogu dovesti do finansijske nestabilnosti i insolventnosti.

Tu smo da Vas posavetujemo i ukažemo na takve situacije. Knjigovodstvo i finansije su krvna slika Vašeg preduzeća čiji parametri moraju stalno biti u optimalnim granicama, kako bi preduzeće poslovalo na zdravim principima i imalo sigurnu budućnost. Mi stalno pratimo te pomeraje, i na vreme Vam ukazujemo na njih.

Međunaroda saradnja

Strane kompanije upoznajemo sa okruženjem i tržištem u Srbiji. To znači da smo u stanju pružimo podršku za celokupan proces od osnivanja kompanije, organizacije i sistematizacije i praćenja daljeg rada.